تغییر شماره تلفن در تلگرام ، شماره تان را عوض کنید، اما چت هایتان بمانند!

چهارشنبه 11 مهر 1397
18:21
دیجی دکی

بارها شده که افراد به دلایل مختلف بخواهند شماره خود را عوض کنند. این کار با تعویض سیم کارت به راحتی انجام می گیرد، اما تمام نرم افزارهایی که روی شماره قبلی ست شده بودند، روی همان شماره می مانند و انتقال فایل های آن به شماره جدید گاهی غیر ممکن است. اما تغییر شماره تلفن در تلگرام کاری است بس ساده که خود تلگرام بدون نیاز به نرم افزار سومی این مهم را ممکن ساخته است.


مرتبط: نحوه بلاک کردن مخاطب در تلگرام


تغییر شماره تلفن در تلگرام هم از طریق کامپیوتر امکان پذیر هست و هم از طریق گوشی. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از تغییر شماره تلفن در تلگرام شماره جدیدتان به اطلاع تمام کسانی که در تلگرام شماره قبلی شما را داشته اند می رسد مگر کسانی را که شما بلاک کرده اید!


بعد از تغییر شماره تلفن در تلگرام شماره جدیدتان به اطلاع تمام کسانی که در تلگرام شماره قبلی شما را داشته اند می رسد مگر کسانی را که شما بلاک کرده اید!


روند کار در کامپیوتر و موبایل کاملا مشابه هست. در تلگرام واحد بخش تنظیمات شوید. در گوشی های اندرویدی و در رایانه، روی شماره ای که از شماست و تلگرامتان با آن ست شده است را بزنید. پنجره ای باز می شود که در پایین آن یک گزینه تغییر شماره وجود دارد. آن را انتخاب نموده و شماره جدید را یادداشت نمایید. اما در گوشی های آیفون وقتی وارد بخش تنظیمات می شوید دیگر شماره ای نمی بینید، کافی است کمی پایین تر رفته و از همانجا روی گزینه تغییر شماره بزنید و مابقی کار مشابه اندروید و رایانه هست.

تغییر شماره تلفن در تلگرام دیجی دکی

این موضوع که شماره جدید به اطلاع دیگران می رسد، هم می تواند خوب باشد و هم بد! از این حیث خوب هست که شماره جدید شما به اطلاع دیگران خواهد رسید، اما از همین جهت اگر بخواهید که شخصی شماره جدیدتان را نداشته باشد مشکل خواهید داشت مگر آنکه پیش از تغییر شماره فرد مورد نظر خود را بلاک کنید. نحوه بلاک کردن در تلگرام را در پستی دیگر آموزش داده ایم و لینک آن را در بالای صفحه گذاشته ایم.

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به karajdigidoki است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]