زمان تعویض باطری آیفون شما فرا رسیده است، بهتر است آن را بموقع تعویض نمایید

دوشنبه 23 مهر 1397
17:50
دیجی دکی

باطری تلفن همراه یکی از مهم ترین قسمت های آن می باشد. اگر موبایلی شارژ نداشته باشد نمی توان از آن کاری کشید و استفاده ای کرد. باطری ها طول عمر محدودی دارند و بعد از مدتی بازه نگه داشتن شارژشان کم می شود. در این پست در مورد باطری گوشی های آیفون می خواهیم بگوییم و اینکه تشخیص زمان تعویض باطری آیفون چگونه است.


تعویض باطری آیفون آن هم در زمان درست آن، یکی از کارهای مهمی است که باید مد نظر داشت


گوشی های آیفون از گذشته تا به امروز همواره به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که علاوه بر تعمیرپذیری روان، امکان دسترسی آسان به اجزای داخلی آن وجود نداشته باشد و برای دسترسی به آنها نیاز به مهارت های خاصی هست. بنابراین نمی توان به راحتی باطری داخل آن را دید و از لحاظ ظاهری روی عملکرد آن قضاوتی داشت.

در باطری های لیتیوم یونی همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، خطر آتش سوزی یکی از بزرگترین خطرات هست. خطری که هم به گوشی آسیب می زند و هم به صاحب آن. بنابرین تعویض باطری آیفون آن هم در زمان درست آن، یکی از کارهای مهمی است که باید مد نظر داشت.


مرتبط: نحوه استفاده صحیح از باطری گوشی


یکی از نشانه های فرا رسیدن زمان تعویض باطری، تغییرات ناگهانی در مقدار شارژ آن است. شما باطری موبایلتان را شارژ کرده اید و ناگهان بعد از کمی کار از صد به ۵۰ یا کمتر افت می کند و به سرعت شارژ باطری خالی می شود. علاوه بر کم شدن مدت زمان نگه داشتن شارژ، افزایش مدت زمان مورد نیاز برای شارژ شدن گوشی از دیگر نشانه های زمان تعویض باطری می باشد. یک باطری معیوب می تواند علاوه بر خطرناک بودن به سایر بخش ها هم آسیب برساند. باد کردن باطری یعنی اشغال فضای بیشتر و این یعنی فشار آمدن به سایر بخش ها.

اگر در گوشی آیفون خود وارد تنظیمات شوید، در بخش باطری (Battery) می توانید چیزهایی را ببینید. یک گزینه برای نمایش یا عدم نمایش میزان درصد شارژ باطری در کنار آیکون آن و یک گزینه برای رفتن به حالت ذخیره توان باطری. در پایین صفحه هم می توانید لیستی از اپهای گوشی و میزان مصرف هر کدام را در فواصل زمانی ذکر شده ببینید.

Image result for Your iPhone battery may need to be serviced

اما در گوشی های آیفونی که با ورژن iOS 10.2.1 به بعد کار می کنند یک ویژگی جالب نهفته است که به شما آموزش خواهیم داد. در بخش باطری تنظیمات این گوشی ها علاوه بر چیزهایی که گفتیم، یک جمله هم ممکن است ظاهر شود. جمله ای که به شما اعلام می کند که زمان تعویض باطری آیفون شما فرا رسیده است. (Your iPhone battery may need to be serviced) این جمله یعنی عمر باطری گوشی شما تقریبا سر آمده و بهتر است که به فکر تعویض آن باشید.


در صورت تایید شما، تعمیرکار دیجی دکی (دیجی تک)، در محل و زمانی که شما می گویید حاضر شده و باطری آیفون شما را با گارانتی یک ماهه تعویض خواهد کرد!


خوب است هرگاه که احساس می کنید که میزان نگهداری شارژ باطری از حالت عادی خارج شده است، به این بخش مراجعه کنید و ببینید که آیا خود گوشی احساس نیاز برای تعویض باطری می کند یا خیر. وقتی این جمله ظاهر می شود به این معناست که عمر باطری آیفون شما رو به اتمام است و مجبور هستید برای استفاده از گوشی، دفعات شارژ کردن آن را افزایش دهید و بهتر هست که آن را عوض کنید.

اما برای تعویض باطری آیفون چه کار باید کرد؟ جواب خیلی سادست. کافیست وارد سایت دیجی دُکی شوید، در کمتر از ۳۰ ثانیه یک درخواست ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان دیجی دکی باشید. بعد از مشاوره تلفنی، در صورت تایید شما، تعمیرکار دیجی دکی (دیجی تک)، در محل و زمانی که شما می گویید حاضر شده و باطری آیفون شما را با گارانتی یک ماهه تعویض خواهد کرد!

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی

[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به karajdigidoki است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]