آیا آیفون شما هم مدام ریست می شود؟ حل مشکل ریست شدن آیفون

دوشنبه 23 مهر 1397
17:57
دیجی دکی

کاربران زیادی گزارش داده اند که هنگام کار با گوشی آیفونشان ناگهان ریست می شود. این موضوع خیلی آنها را ناراحت و دلگیر کرده و راه حلی نمی توانند پیدا کنند. اما راه حل مشکل ریست شدن آیفون خیلی ساده هست.


راه حل مشکل ریست شدن آیفون خیلی ساده هست


در ساعت ۰۰:۱۵ روز ۲ دسامبر بود که این مشکل برای آیفون دارانی که iOS 11.1.2 روی گوشی شان نصب بود بوجود آمد. گوشی در وسط یا ابتدای کار با هر اپی ریست شده و به صفحه بازگشایی قفل صفحه منتقل می شوید. این مشکل ریست شدن آیفون خیلی ناگهانی بود و برای حل آن نیز خیلی سریع وارد عمل شده و به روز رسانی iOS 11.2 را ارائه داد!

با به روز رسانی اخیر اپل که تقریبا ساعاتی بعد از بوجود آمدن مشکل ریست شدن آیفون ارائه شد، این مشکل حل می شود اما باز مشکلی دیگر ایجاد می شود و این بار برای کاربران آیفون ایکس (۱۰). قابلیتی که اپل به آن کلی می نازد.

با به روز رسانی iOS 11.2 دیگر فیس آی دی (بازگشایی قفل با تشخیص چهره) در آیفون ایکس از کار افتاد. که البته راه حل آن هم موجود هست. کافیست دکمه ولوم و پاور (دکمه کناری) را با هم نگه داشته و گوشی را کاملا خاموش کنید و بعد مجددا با زدن دکمه پاور روشنش کنید تا درست شود.

این است سریال ادامه دار باگ های شرکت اپل بعد از مرگ استیو جابز که در بازار رقابتی امروز خیلی می تواند برای اپل گران تمام شود. اما نگران نباشید. هر مشکلی که داشتین، نرم افزاری یا سخت افزاری، دیجی دُکی همواره کنار شما خواهد بود!

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی

[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به karajdigidoki است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]